środa, 16 listopada 2016

... kiedy ten rok minął??

Witajcie kochani,

nie wiem kiedy minęło te kilka miesięcy od ostatniego wpisu na blogu. Czas tak szybko pędzi...zanim się obejrzałam mamy kolejne zbliżające się Święta. I kolejny rok mam nadzieję, że będą białe :)

Rękodzielnicy, w swoich pracowniach, szykują cuda, cudeńka dla Was na Święta. Zbliża się przecież gorący okres kiermaszowy.
Zapisałam się na dwa...chyba bardziej po to aby spotkać się z ludźmi, porozmawiać, bo półki jeszcze u mnie są puste.
Od miesięcy zaniedbuję moją pasję, moją pracownię. Bardzo mało szyłam przez te ostatnie kilka miesięcy.
Tyle spraw pochłonęło całkowicie moją uwagę.
Chciałabym wrócić. Do szycia, do rękodzieła, do Was... bo dobrze się tu czuję.
Tylko czy ktoś tu jeszcze zagląda?

P.S.
Ostatnie moje odreagowania :)





4 komentarze:

  1. wracaj, wracaj, wspaniałe prace, pozdrawiam cieplutko: )))

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie że ktoś zagląda! skrzato-anioł jest boski!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaglądam :)Efekty odreagowania wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)