niedziela, 22 listopada 2015

Projekt sypialnia

Powoli rozpoczęłam projekt-sypialnia. Jest to pierwszy poważniejszy remont, który sama zaplanowałam. Nie chciałam iść na łatwiznę, wstawić meble i gotowe. Zanim go do końca zrealizuję minie pewnie rok albo więcej :) Dzisiaj chciałam Wam pokazać komodę. Przemalowana z czarnej ikeowskiej hemnesa. Mebel ładny. Właściwie z ikei tylko ta seria mebli przypadła mi do gustu. Reszta jest albo kiepskiej jakości albo z płyt, których nie lubię. Mebel nie był nowy, do tego tej kolor..
Sypialnia miała być w stylu marine. Biele, błękity, granaty. Bardzo lubię ten zestaw kolorystyczny.
Wykorzystałam cztery kolory farb Autentico, Milk i trzy odcienie niebieskiego. Gałki też zmieniłam na ceramiczne :) oczywiscie tematyczne.
Taka była

Trochę pracy i taki efekt :

Gałeczki

Przyjemnego tygodnia!


2 komentarze:

  1. Zwykła komoda unowocześniła się w znacznym stopniu. Do sypialni kolory pasują idealnie. W tych odcieniach łatwiej jest o sen, niż w rzucających się w oczy barwach. Krok po kroku i sypialnia będzie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak łatwo można coś z niczego stworzyć, świetna sprawa :) aż chyba nawet wykorzystam tę pomysłowość, gdyż szykuje mi się zakup nowego mieszkania od https://vantage-sa.pl/atrakcyjne-nieruchomosci-wroclaw/ i sporo do urządzania będzie. wszelkie pomysły na wagę złota są dla mnie, wiec cieszę się że trafiłam na ten wpis

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)